VG-barn, igen!

yeeesss fick VG på sociologi-tentan!! hur nervös var jag inte inför den? är fortfarande chockad, fattar inte hur jag kunde göra så bra ifrån mej, bara tre fel!! heja heja! :D
hoppas jag fortsätter i samma takt på socialpolitiken nu...men det känns tyvärr inte så troligt. o fallet blir ju så mycket högre när man fått VG på den ena o sen totalmisslyckas...ahhh....

sista föreläsningen på torsdag, helt sjukt gött. bara en kvar innan sommaren!! tjohooo! me like. oh fy, jag är så totalt opepp för den här sista hemtentan. men man får tänka på tre månaders ledighet därefter, så ska man väl orka... o sen när den är inlämnad är det ju bara en vecka tills emma kommer!!!!!!!!! :D whiiiiee!

hade såå mysigt i ystad förresten, med trevligt sällskap, både yngre o äldre! :-)

i helgen är johannnes ledig, men vi får väl se om vi hittar på nåt...beror dels på vädret o dels på hur stor o omfattande min hemtenta kommer va, vilket jag får reda på imorrn!

nu ska jag se om det inte är tillräckligt varmt på balkongen, så jag kan sätta mej där o läsa o få lite färg på min näsa! (rim, hihihi)

pussen o kramen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0