5 dagar!

idag är det fredag och 5 dagar kvar till madrid, yey!
jag har ingen skola idag så ska läsa hemma. det brukar ju gå sådär bra när jag gör det så egentligen borde jag gå till skolan o sätta mej. men orkar jag det?

johannes o jag hade bestämt bio idag men det verkar bli uppskjutet för typ sjuttonde gången. nu har vi bestämt söndag istället, får väl se om det blir av.... jag är faktiskt lite sugen på bio ikväll men samtidigt hade jag velat se idol. hmmm....

imorrn ska jag på tjej/födelsedagsmiddag hos anna, min kära klasskamrat och vän. ska bli supertrevligt och jag ser fram emot det mycket.

hade egentligen ingen lust alls att skriva det här inlägget men nu är det ju gjort iaf.
ska försöka rota fram självdisciplinen och läsa nu. annars finns det ju alltid lite städning att ta tag i....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0