mitt dumma jag.

dumma dumma jag. här hade man en heeeel torsdag framför sig, helt ensam och ostörd. PLUGG!
trodde jag ja..... fick inte alls så mycket gjort som jag hade velat. har istället mest haft ångest för diverse saker och lyckats skälla ut mamma på grund av det, fast jag egentligen blev jätteglad när hon ringde. Dumma jag.

men nu är det faktiskt lite jobbigt. finns aldrig tillräckligt med varken tid eller pengar. jag har tänkt alldeles för mycket och blivit alldeles bedrövad på kuppen.och jag vet egentligen att ALLT det här bottnar i skolan. men istället för att sitta och slå in den här juridiken i skallen så blir det helt stopp. stopp. stopp.
Frustrerad.

det bästa med hela dagen var träningen nu ikväll, såå skönt. det var alldeles för längesen jag var där nu.

och nu sitter jag här. och önskar att min älskade inte alls skulle sova hos sin mamma ikväll utan var här, hos mej, och gav mej den tröst jag skulle behöva nu. saknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0