ny dag.

okej. idag känns det lite bättre, som tur är.
anja kom och förgyllde min kväll, tack tack tack! jag fick prata av mej lite vilket var precis vad jag behövde. hoppas bara inte jag förde över mina bacillusker till henne då jag nu har blivit sjuk. äntligen säger jag, på ett sätt, men på ett sätt inte. men jag har ju gått och känt det på mej så himla länge nu så nu när det bröt ut kan det kanske gå över snart oxå. bara det blir innan tisdag, jag dör om jag är sjuk på tisdag.

ikväll blir det lite kalas. egentligen vet jag inte om jag borde åka med tanke på febern och halsen. men det skulle vara så skööönt att komma ut från den här lägenheten, bort från juridikböckerna som ligger utspridda över hela matbordet. ångest.
det är Johannes syster som fyller år och det skulle va kul att träffa dem för det var ett tag sen nu.

mm så får det nog bli. men först, mer plugg!

(har jag sagt att jag är sjukligt trött på juridik och lagboken förresten??)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0