en vecka senare..

har visst inte vart här på ett tag..har ju faktiskt hunnit hända en del. pojken min fyllde år i helgen o det var mysigt. tänker inte säga mer än så om den helgen... har insett att det som inte bryter ner en gör en verkligen starkare.

sen har ju även skolan börjat. o hittills känns det riktigt bra. det är ju egentligen bara självdisciplin det handlar om, så klarar man nog det mesta. men juridik, ja det blir nog helt klart en tuff höst.

men jag är glad, lycklig. jag har Johannes, mitt finaste lyckopiller. o så mina söta, underbara vänner (ja, känn er träffade).
vi hoppas på en resa till madrid i höst, baby o jag. åhh vill verkligen åka, o det känns faktiskt som vi har både tiden o pengarna. *håller tummarna*

på onsdag kommer Linzy. ahh helt sjukt. har inte träffat henne på mer än två år o jag går runt med nån orolig känsla i mej. vet inte ens varför egentligen. jag antar att man såå gärna vill att allt ska va som vanligt, o är rädd för att det inte ska va så. men innerst inne vet jag nog att det kommer bli bra.

mmm... har massa ren tvätt som ligger överallt, borde nog ta tag i det.
så det gör jag nu. hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0