flyttplaner?

ja nu går tankarna runt större lya hemma hos Skarpeke/Langvik. är så många beslut man måste fatta innan bara. så många tråååkiga grejer, bank, lån, bla bla bla. jag vill ju NUUU!
men men det är bara att vara tålmodig, det kommer i sin tid. ska ju hitta en fin lägenhet oxå o det är kanske inte det lättaste när man ska gå från bostadsrätt till hyresrätt....suck. den vi tittade på senast var ju inget vidare iaf.

annars då...helgen var jätteskön o mysig. vi tog det väldigt lugnt, lite god mat o lite vin o tv. :) på söndagen gjorde vi det oxå, fast i goda vänners lag! calle o johanna var här o vi hade det riktigt mysigt o härligt. TACK!

nu är det vardag igen, skola o jobb. känns okej, hade vart väldigt bra av mej om jag läste lite grann nu på eftermiddagen så det ska jag försöka med. uhhh..
sen ska jag trääääna!

på fredag kommer mamma o pappa, whiieeee! :) ska bli så himla mysigt att umgås lite.
o en annan rolig sak, madrid-resan är bokad! jippie! den 29 oktober far vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0