uuuhhhh...stackars mej.

idag är en sån jag-tycker-synd-om-mej-själv-dag. har gått i flera dagar nu o bara känt nåt i kroppen, lite slemmig hals o så. idag kom nästa tecken, en liten huvudvärk och en fruktansvärd smak av typ vitllök i munnen o på läpparna, ett typiskt hanna-tecken på en kommande förkylning. dessutom är jag extremt trött o orkar inte koncentrera mej på nåt. (ingen bra dag i skolan alltså). ville inte vakna upp sjuk imorrn när jag ska på arbetsintervju OCH mamma o pappa kommer (tjihuu), så jag fick ställa in tränings-dejten med johanna, typiskt!
vi får väl se om det bryter ut eller inte men det kan nog va bra att ta det säkra före det osäkra o ta det lite lugnt.

nu ska jag sitta här i soffan en stund, väntandes på att min karl ska komma hem. sen ska jag laga till lite lax till oss och sen ska han få ta hand mej på bästa sätt, för det är ju faktiskt synd om mej. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0