Gääääsp gäsp o snark.

Denna söndag kan nog faktiskt sammanfattas med ordet som pojken min använde: meningslös. Vi har faktiskt inte gjort nåt vettigt alls. Men det var som vi sa till varandra: Eftersom sådana dagar faktiskt kommer då o då så är vi iaf glada att vi får tillbringa dem med varandra. :)

Jobbnatten gick bra men va tiden gick Låååååååångsamt! Satt mest bara o stirrade på klockan. Men blev iaf inte så dödligt trött som tur var. Det har dock kommit nu i efterhand. Bjöd svärfar på middag igårkväll men jag kände hur otroligt trött jag var. Och idag har vi inte orkat nåt som sagt, hade en liten ambition om träning men insåg att det inte hade gett nåt.

Imorrn funderar jag faktiskt på att strunta i skolan o istället sätta mej med en uppgift som visserligen inte ska in förrän fredag men det skulle va skönt att få klart det redan imorrn. Har ju nämligen en hemtenta oxå. Suck, blir två "jobbiga" veckor nu men jag ska kämpa mej igenom det. Och jag ska va duktig!

Åhh kan knappt hålla ögonen öppna. I give up. Tandborsten o sängen väntar.
Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0