han är borta...

har visst inte skrivit på ett tag.
kort sammanfattning...är numera en flickvän, till johannes. från singelmänniska till parmänniska. and i love it.

men i lördags blev livet lite tråkigare...eller ganska mycket faktiskt. min göran, min kära "låtsasmorfar" men som jag alltid alltid sett som riktiga morfar eftersom han alltid funnits där, fick en hjärtattack och dog ogonblickligen. och nu saknar jag, saknar saknar. och jag vill ha honom tillbaka, om så bara för en liten stund och berätta för honom hur mycket han betydde för mej. men visst vet du, min kära morfar? jag vet att du är hos mormor nu och hon tar hand om dej. kommer aldrig sluta sakna dej o älska dej.

en månad med dej imorrn älskling, hoppas på många fler.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0