nertrappning.

ja nu börjar jag trappa ner, det känner jag minsann. motivationen har börjat flyta iväg åt olika håll, orkar bara inte riktigt just nu. julen närmar sig, o vilka blandade känslor man har om den.. å ena sidan lääängtar jag, jag älskar ju allt som har med den att göra. å andra känns det inte lika kul, för det blir en jul med en person mindre, o det kommer kännas...
går ju bara o väntar på denna begravning känns det som, många tankar snurrar i huvudet om den.
men det ska inte bara bli en sorghelg, ska ju på luciakröning oxå, o julmys på torget. o så ska min älskling med hem.

förra helgen var världens underbaraste. julbak o julmusik. :) bakade skitgoda lussebullar o pepparkakor. (pepparkakor från början såklart).

behöver julledigheten som kommer snart. så många människor i skolan som jag grrrrr stör mej på!! hur kan de tro att de ska bli bra socialarbetare?? "asså...ehh asså...ja liksom asså...." för att bara nämna nåt. tur att man själv är så himla bra...;) haha...

idag är jag ledig med gubben min. vi ska åka till lund o hälsa på hans mamma, ska bli mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0