bye bye sociologi!

eller jag kanske inte ska skriva bye bye...tänk om jag inte klarade den...?? ångesten precis innan alltså...ouhh... det bara knöt sig i magen. när jag väl satt där o fick tentan framför mej så kändes det ändå förhållandevis okej. så det var bara att sätta igång, pennan glödde (nästan bokstavligen). fick sån sjuk skrivkramp bara men gjorde mitt allra bästa o nu är det bara att hålla tummarna.

hade egentligen inte tänkt skriva innan helgen men fick lite tid över nu så tänkte äsch jag sätter mej ner o skriver av mej lite. har duschat o tvättat håret så jag inte ska behöva tvätta håret på öland, borde ju klara mej till på söndag. väskan står packad, som vanligt är man lite fundersam över om man missat nåt men det handlar ju å andra sidan bara om två dagar som vi ska vara borta...

mmm va skönt att bara släppa skolan ett par dagar o inte tänka alls på det. blir lite vila, umgänge o kalas på Öland nu, skööönt!

fått mitt sommarschema lite ändrat oxå, fick ju forma det alldeles själv men sen kunde inte den andra killen ett par dagar så vi fick ändra lite. sjukt va lite men ändå mycket jag ska jobba i sommar. kommer bli några intensiva veckor när jag jobbar massa massa men sen kommer det bli perioder när jag är ledig massa dagar i sträck. hoppas jag inte kommer bli uttråkad. men nej, jag ska bara njuta av att va ledig o inte ha nån skola. för sen börjar juridiken i höst...hemska tanke..!!
nej usch släpp det nu. nu måste jag rusa! ha en underbar helg, ska jag nämligen ha!! ;)

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0