dessa häärliga powernaps!

mm har börjat synda på eftermiddagarna igen..powernaps. men jag tror jag vet vad det beror på faktiskt. min fantastiska sociologi-bok på sådär en 540 sidor. det är faktiskt ett litet roligt fenomen, så fort jag har slagit upp den boken blir mina ögonlock sådär härligt tunga o sömniga. då blir det filten på o så sjunker man ner i koma. Zzzz....
men det får bli skärpning, jag måste läsa den där boken, hur tråkig den än är. Hugah!

hade en skön helg med J iaf, vi tog det lugnt o hade det skönt skönt. SMASK i lördags, kul! vissa var såå proffsiga, skulle kunna få jobb som revy-artister hur lätt som helst. vissa hade ju lite lägre standard men över lag som sagt, riktigt trevlig lördagsunderhållning!

jag fick jobbet förresten! tjoho tjohej! såå skönt att ha det ordnat, slippa ha den ångesten över sig. hoppas bara man kommer trivas oxå nu *håller tummarna*
o studentlägenheten är för evigt borta! nycklarna är lämnade, finns ingen återvändo..hihi!

till helgen blir det skänninge, har inget särskilt planerat förutom middag hos farmor o farfar på fredag. skööönt att inte behöva åka hem o göra tusen saker, bara umgås med mamma o pappa. blir nog mest bara det. maria har ju tagit sig ner till thailand med pojkvännen johan. o julle har väl andra saker för sig.(fast det skulle va trevligt om hon va hemma såklart) men det blir väl bara vi tre hemma kan jag tro, men det blir myysigt. :) kommer sakna sambon men han ska jobba o så kan han nog behöva lite egen-tid oxå kan jag tro, det gör man ju ibland.
sambo på riktigt....mmmm myser o tänker på det med ett leende. älskar sambo-livet. :)
på tal om honom, så kommer han strax hem, o vi ska ta en runda i pildammsparken innan vi ställer oss i köket o lagar biffar o stuvade makaroner! mumma.

hej hej på er tills nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0