en riktigt fin helg.

helgen blev bra, bättre än bra! fredagen blev det middag hos farmor o farfar o sen tog jag o farmor en tripp till motala o hälsade på två söta barn med föräldrar! :) melker o alice bara växer o växer..
på kvällen hade vi lite främmande, moster o "morbror" o morbror! :) kul kul, o robin fick jag träffa med.
lördagen, jag o julle tog bilen o drog till lkpg där det inhandlades present, julia fick o jag betalade. :) suck min stackars plånbok men är det födelsedag så är det! o jag lyckade hitta ett litet kap oxå..hihi. på kvällen mystes det som bara den, bröllopsdagen till ära! 28 år har de hållit ihop, päronen. det är inte alla som gör det nu för tiden. smarrig mat o tårta! :) (inte bra för dieten dock..suck..)
på söndagen var det kalas igen! denna gång Langvikarna som kom på besök. trevligt det med! sen blev det hemgång, helgen går så fort.. men på centralen stod ju min lille vän o väntade på mej, så söt. :) o det var skönt att va tillbaka hos honom igen, helt klart!
denna vecka är dock en riktig ångest-vecka..USCH!! äckligt tråkigt grupparbete, för att inte tala om meningslöst.. o vi som behöver plugga..gaahhh jag tror inte jag klarar denna sociologi-tenta..känns helt hopplöst..

Vi äter GI denna vecka! :) bra gjort av oss tycker jag, skadar aldrig att va lite nyttig. fredagen blir dock STORT undantag...haha. men man ska ju unna sig lite på helgen..hihi. åhh lääängtar! johanna kom ju på en bra idé oxå som man kanske skulle hänga på...hmm...:)

nu väntar en skön och behövd dusch, annars kollar vi ju mest på hockey.. ge mej ett L, ge mej ett H, ge mej ett C!!
vad blir det? LHC! :)
puss o hej såhär på måndagskvällen. (suck, låångt till fredag ju...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0