födelsedagshelg?

lugn o skön helg utan planer ja...pyttsan! tvååå släktkalas ska de möka in i min två dagars-hemkomst! kanske inte så konstigt iofs med tanke på att lilla lillasyster fyller (hela) 17(!) år nästa vecka sen. o maria fyller 20 men hon är ju i thailand o firar stora dagen med en drink på stranden kan jag tänka! nåja, så det är inte så farligt ändå, på fredagen får man förhoppningsvis kanske träffa robin då i så fall. o hans familj o kära morbror är alltid mysigt att prata lite med!
mm längtar faktiskt nu. :) skönt att andas ut lite på nåt sätt. var ju läängesen jag besökte hemstaden nu förresten, 2 januari senast...
men nästa gång får lille gubben följa med oxå. faktiskt.

lyxmiddag nästa helg sen! hahaha va den ska bli braaa! piffa piffa, o laga good mat. idag blir det lite hemliga besök på stan..hihi. :)

nu ni, ska jag faktiskt bege mej ner till pildammsparken o springa ett par varv! har legat o läst sociologibok o är alldeles rutig o randig i ögonen. behöver göra av med lite energi (o fett), ska bli skönt!
bäst att lägga på ett kol, dagarna rusar iväg!
hej hej tjoflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0