hej o hå, plugga på!

skrev värsta långa inlägget häromdan o sen försvann allt när jag skulle publicera det. hur förbannad blir man?? kommer inte ihåg va jag skrev riktigt så det var väl inte så viktigt...
eller jo jag skrev ju att J fick 13 rätt på tipset häromdan, respekt! :D mmm så lite pengar blev det sådär som en trevlig överraskning. gott!

annars är det bara plugg plugg plugg som gäller. har suttit några stycken hos mej idag igen. det går såå mycket bättre när man är flera. jag fick nog dubbelt så mycket gjort än jag hade fått om jag hade vart ensam. så bra. imorrn är sista dan att plugga. då gäller det ju att välja ut det viktigaste och mest relevanta. önskar jag visste vad det var bara.. blir myslunch med Johanna oxå som tur är, som ett trevligt avbrott mitt i. lite nöje måste man ju ha oxå. :)

har käkat lasagne ikväll så nu ligger vi bara o jäser, mätta som bara den! skööönt. upptäckte att yrrol går på tv ikväll oxå! haha så gött, världens roligaste film ju...!!

riktigt onödigt inlägg detta blev..hehe. men så är det ibland. bara skönt att skriva av sig lite.
längtar till öland!! träffa släkten dock..gulp.
hej hopp o hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0