inget roligt alls.

vilken skithelg. J jobbar o jag pluggar. så gott jag kan iaf, man orkar ju bara till en viss gräns. vi ska äta dillkött idag, sjukt seriöst. så jag kokar köttet nu, ska bubbla i mer än en timme!! får la se hur det blir..
igår hyrde vi film, vi konstaterade efteråt att det var en av de sämsta filmer vi sett, ärligt alltså. sjukt tung o deprimerande. sen kollade vi på en annan film, på tv. o den var knappt bättre den! kan man ha en tråkigare lördagskväll?? J var trött o hängig oxå o jag var inte heller så pigg så vi satt mest bara där bredvid varann i soffan o glodde. så kan det va ibland. sambolivet är ju inte alltid himlastormande, o det är ju tur det. då skulle man ju aldrig uppskatta det fina.
det är bara en sån period nu, när jag väl fått den där bajs-tentan ur vägen så kan jag slappna av lite. nästa helg blir det öland, såå skönt att komma iväg o göra nåt helt annat. hur det än går på tentan så ska jag inte tänka på det alls den helgen.

blir en promenad när pojken kommer hem. skönt. imorrn är han ledig men då ska han åka o fiska med en kompis. lika bra det på ett sätt, för om han hade vart hemma hade jag inte fått nåt pluggande gjort. men ändå.
saknar dej J.
nästa helg är våran, på härliga Öland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0