piff piff!!

nu är det inte längre långt till fredag, nu är det fredag!! :) johanna o jag började förbereda redan igår o idag ska jag dit vid halv fyra, sen kör vi! good mat ska det bli o vi ska charma skjortan av dem!! haha
mmm återkommer om hur detta blev...längtar!!

jobbet i onsdags gick bra, liiiite långtråkigt kanske. men nu tittade jag ju bara på så vi får hoppas det blir lite bättre sen när man jobbar själv...har väl lite synpunkter om vissa grejer men man kanske ska hålla munnen stängd ett tag...kanske lika bra..hmm..

känner mej sååå stressad över sociologitentan...sjukt övertygad om att få underkänt. man ska liksom kunna allt som finns i hela världen..ungefär.
ska dock ändå unna mej lite ledig tid med J i helgen. vi har knappt setts alls i veckan plus att jag var i skänninge förra helgen så vi behöver nog det, lite kvalitétid. 

åhhhh kuuuuuuuul ska det bli ikväll. :D:D

nu har jag ungefär tusen saker att göra. trevlig helg pappa älg!! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0