räddad av regnet!

ja nu blev jag sannerligen "räddad" av regnet. har suttit heeeela dan och läst läst läst, sen tänkte jag hmmm ska man va duktig och ta en snabb promenad innan man sätter igång med mat o annat. men då kom regnet! för egentligen kände jag inte alls för att gå ut. (fast lite dåligt samvete har jag för att jag inte vart utanför dörren idag över huvud taget). men duktig har jag varit, jajamen det har jag! nu är jag trött i huvudet o längtar efter J men han skulle visst kanske sätta sig nånstans ute o kolla på MFF-matchen efter jobbet..typiskt..

fick fina blommor igår o så bakade han en morotskaka som var mumma. dessutom hade han gått o köpt Buzz-spelet. av mej fick han face-wash och ansiktscreme. alltid ska man ligga i underläge!! haha. men så är det ju typ 2000 gånger svårare att köpa present till honom oxå. måste börja planera hans födelsedag snart liksom. o den är sista augusti! så svårt är det. sen att man är fattig som en kyrkråtta hjälper ju inte heller.

bokat skänninge 9 maj iaf, och avbokat sthlm. hinner helt enkelt inte, synd att man inte hinner se vart sabina har varit det senaste året men jag får hälsa på på nästa ställe i stället. så är det ju, busy busy hela tiden.

nu blir det lata sig med oc, sen maaaaat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0