sista dan med Giddens.

förhoppningsvis sista dan innan den här %¤#(/) tentan!!! (beror ju självklart på om jag klarar den) har inte fått så mycket gjort som jag hoppats idag heller men är så trött så jag hade kunnat somna nu på direkten känns det som. har sisådär 15 timmars sömn jag borde ta igen. men när ska man hinna det??

har iaf lagt upp morgondagen ungefär så här: sovmorgon(!!) först, iaf till tio, möjligtvis halv elva..:) sen en ordentlig frukost/lunch så man står sig ett tag. sen iväg till skolan, möta upp linda på vägen, sitta o ta det lite lugnt med henne först. kl 13: TENTA!! (hemska tanke). efter den hem, fixa i ordning lite här hemma, duscha. kolla så allt är nerpackat (packa ska jag försöka hinna göra ikväll). iväg till TM o hämta upp älsklingen o sen ner till centralen o hoppa på ett tåg till lund. därifrån ska vi åka bil till öland. äntligen!!! längtar så tills jag sitter i den där bilen. kommer säkert somna som en gris. haha.
självklart ska det bli sämre väder till helgen. TACK vädret!!! självklart ska inte hanna få njuta nåt av solen, när hon äntligen har tid!! håller tummarna för att metereologerna har fel iaf. (även fast jag just nu lyssnar på väder-Tone o hon säger nåt om moln, tyst kvinna!!) i vilket fall blir det nog en skön och avslappnad helg.

hade mysig lunch med Johanna idag! o njöt även av första vår-glassen! mumma. riktigt skönt att tänka på nåt annat ett tag.

haha ler fortfarande åt att J ringde igår mitt på dagen när jag satt o pluggade med kompisar bara för att säga: "jag ville bara berätta att jag ska börja spela innebandy på torsdagar!!" då var det onsdag. men han ville bara berätta det. :) som ett litet barn, min darling.

nä NU hanna, ta tag i det sista!!!! några fler perspektiv o gubbar ska väl få plats...eller?? sen skiter jag i det, då får det gå som det går.

puss heeeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0