succé!

självklart blev fredagen en riktig succé och pojkarna var mäkta imponerade över vad vi lyckats åstadkomma! yeees! allt blev riktigt mysigt o lyckat, en härlig kväll helt enkelt! tyvärr var min kamera helt urladdad så kunde inte ta några kort men ser fram emot johannas...:)

igår blev det inte mycket gjort, men det var skööönt!! vi behövde det här, tid för oss. idag ska vi försöka göra lite mer nyttiga grejer, storhandla, bära ner mina lådor i källaren o så. o sätta upp gardinstången som helt plötsligt bara föll ner från väggen vid midnatt ungefär så vi höll på att dö av skräck nästan. men vi får se hur mycket vi hinner helt enkelt..:) pojken min ligger fortfarande o drar sig, fast det var han som sa att han skulle gå upp i tid..hmm...

sån sjuuuuuk ångest över denna tenta med, mår sämre än jag nånsin gjort över nåt skolarbete tror jag. nu får det bli att sitta typ sju timmar om dan o bara plugga fram till den dan som tentan är... men det kan det ju va värt, ska ju till öland med svärfamiljen på kvällen sen, kommer va så skööönt att allt är överstökat då..:) en helg på öland med (förhoppningsvis) fint väder o kalas o grejer! :D

nu ska vi se om man inte kan lyckas locka upp lille grisen där borta. lite te kanske skulle hjälpa....?
ha en najs söndag! (min sista vilodag innan tenta-plugg-eländet börjar...suck...)
pusssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0