suck!

idag har det bara varit en sån dag. en suck-dag.
antar att det är måndag, mensvärk, tenta-ångest, jobb-ångest. PENGA-ångest, allmän ångest över saker man känner sig tvingad att göra.... o sen när jag lyckades misslyckas med maten (svinäcklig tonfisksås) så brast det. som tur var hade J kommit hem o torkade lite tårar. älskade.
är inte så synd om mej egentligen men så kan det ju va ibland. inget funkar helt enkelt.

har ju annars haft finaste helgen med bästa o godaste middagen i fredags o bara mys med pojken lördag o söndag. me ♥ him. me ♥ johanna o hennes calle oxå! o alla andra goa vänner. saknar min emma-pemma. varför bor hon inte hos mej? det borde hon faktiskt.

men nu så, bita i det sura äpplet, håll ut till nästa fredag då den här förgrömmade tentan äntligen (?) är. vet inte varför ångesten är så stor över just denna egentligen. eller jo det vet jag. MASSIV.
har skrivit 10 sidor på datorn idag, bara massa plugg. efter det hade jag fyrkantiga ögon o såg allmänt dum ut. tårarna bättrade på det mosiga ansiktet ytterligare, håhåjaja. tur att J tycker om mej ändå....

6 månader imorrn, vi två. så kort tid på ett sätt men ändå kan jag inte minnas hur tiden utan honom var.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0