tillbaka från sommarens ö!

efter två dagar i paradiset är man tillbaka i malmö. Jag ÄLSKAR Öland. finns inget finare eller mer rofyllt. o nu var det inte mycket turister heller..annars kan det ju bli lite hysteriskt ibland såklart. havsutsikt från tomten o stugan, o jag bara var. det var så skönt.
kände mej otroligt öländsk o vågade t.o.m mej på kroppkakor! och älskade det! sjukt gott. men man ska definitivt bara äta dem som är "hemgjorda" på öland. går inte att jämföra med dem man kan köpa vakuumförpackade på konsum. vi åkte o köpte dem i en liten mysig bod ute på landet o så fort man kom in kände man doften av kryddpeppar, underbart! det var inte sista gången jag åt det!

har planerat in en hel skön vecka på Öland i sommar, v 27. längtar! dessa två dagar var alldeles för kort tid. man hann inte med nåt i stort sett, ska bli så skönt att va där lite längre, bara semestra o mysa med Johannes o hans mamma. :)

men nu är man tillbaka som sagt, ligger så mycket efter i sömn känner jag. man ska aldrig tro att man får vila ut på två dagars semester. blir så himla intensivt. började en ny delkurs idag, sista innan sommaren. får ge mina sista krafter till det. men känner mej inte så peppad.
ska bli blodgivare! har vart o registrerat mej o testat mitt blod idag. nu är det bara att vänta 6 veckor. om man får en kallelse då, så står allt rätt till. och det ska vi ju hoppas att det gör!

nu blir det lite förtjänt mys i soffan tror jag...mm.... o vänta på att pojken kommer hem från jobb. med indisk mat. mums! hej på ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0