just another monday.

efter en skön helg med johannes som var ledig är man tillbaka på måndag igen. vi har mest tagit det väldigt lugnt, kollat mycket film, ätit goood mat o sippat lite rödvin. mysigt helt enkelt.
idag jobbar pojken igen o jag, som inte har jobb på ett tag, sitter hemma. hmm. börjar faktiskt bli lite trött på det. på ett sätt, men ett sätt inte. jag har faktiskt lite att göra, ska storstäda tills på onsdag, när vi får besök! maria o johan kommer ju, trevligt trevligt! men just idag orkade jag inte storstäda..kanske dumt när jag faktiskt verkligen har tid. jag har bakat i stället, igen! nybakta kolasnittar o havreflarn ska jag stoppa in i frysen strax. sjukt huslig tydligen. synd bara att jag inte gör de sakerna som verkligen behövs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0