besöka de äldre!

idag blir det att besöka käre farmor o farfar. de har nog längtat. :) sabina o jag ska dit, hon ska klippa dem o jag ska försöka ragga till mej en liten toppning oxå hihi. ska nog gå. dessutom blir vi självklart bjudna på middag!

har det så skönt, så skönt. men saknar älsklingen. men han saknar nog mej ännu mer, för nu är det han som är ensam. hihi. det kan va nyttigt det oxå då o då.

har väl inte skrivit att jag klarade mardröms-hemtentan??? johhhhooooooo då för det gjorde jag!!! lyckan är total! :)))

hej hopp på ett tag! :*

Kommentarer
Postat av: Johanna

men GRATTIS gumman!!! :D pusssssssssssssssar*

2008-07-08 @ 18:33:58
URL: http://johannahyden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0