hemma allena.

ja så blev det visst idag. hmm. här trodde man att man skulle få spendera den lediga helgen med sin sambo. men det var visst grabb-kväll på g. nåja. var en duktig pojke nu. du vet.
deppade lite över det o tog tag i lite grejer för att tänka på nåt annat. det blev städning, diskning o bakning (vit kladdkaka). här skulle man visst spendera lördagskvällen ensam....
.....men sen fick man ett trevligt sms!
så nu kommer anja hit om nån timme, trevligt värre! :)

jag blev så glad så jag sprang in i duschen o rakade benen. självklart skulle en av de nya klänningarna från la redoute bäras! o tro det eller ej, men för en gångs skull blev det här inte en av de många gånger man har stått framför spegeln o slitit sitt hår för att något inte stämmer, hår, smink eller kläder, (eller allt för den delen).
så jag blev klar i en rasande fart o damp sen ner i soffan o slöade lite.
för nu har jag faktiskt hållit igång större delen av dagen, o förtjänar en paus. o ett glas viiin med anja. :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0