rätt gött faktiskt.. :)

så där ja, då var de där dygnen avklarade...ÄNTLIGEN!!! imorrn får jag sovmorgon, känns sjukt bra. två o en halv veckas ledigt för min del, kan ju inte säga nåt annat än att det känns bra.. men jag tycker jag förtjänar det, har ju faktiskt tillbringat nästan 150 timmar på jobbet de senaste 2 veckorna.

nu har jag lite skojigheter att se fram emot...jippie..!! först o främst vill jag mysa o umgås lite med johanna, fika, njuta i solen o sådär...det va ju ett tag sen! underbart att se dej o calle häromdagen! en ordentlig parmiddag snart igen kanske? killarnas tur att bjuda eller hur var det?? hehe.. de får ju gärna ta med oss fattiga studenter på restaurang tycker jag! :D

sen om en vecka kommer syster o svåger hit! ska oxå bli supermysigt, o sen samma dag som de åker hem drar vi till öland igen! ahhh en vecka till på öland ska bli så underbart skönt. du o jag bebbe..wiihoo. håller tummarna så hårt jag kan för sooool hela den veckan.

nu ska jag koka mej lite havregrynsgröt (tydligen blivit besatt eller nåt) o slökolla på de underbara tv-programmen som går så här dags. :) hade egentligen velat lägga mej nere vid havet eller nåt..men inte så pepp på att åka ner dit själv. o min älskling jobbar. kanske nån annan som är ledig. aja, gröt var det först o främst!
puss o hej från jobblediga hanna! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0