sjukt missnöjd.

GRRRR GRRRR GRRRR, GAAAAAHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

så, det var det första jag behövde göra. o det hade som vanligt med jobbet att göra. för nu var det droppen. jag avskyr att vara där o allt vad det innebär. AVSKYR.
vissa människor borde verkligen inte få ha en sådan makt, o dessutom älska det så mycket. &%¤(=(&¤¤# skithål. finns inte så mycket annat att säga om saken.
vet inte ens om man får säga såna här saker egentligen, det kanske är "moraliskt" fel. men.....bryr jag mej? man måste ju få skriva av sig lite oxå, faktiskt.

jag behöver lite tid med min pojke. första dagen i lund för honom idag, min fina butikschef.

mys-kia ligger bredvid mej, tror jag ska pussa lite på henne nu. den enda trösten jag har just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0