åh!

jag kommer sakna Johanna nu! var inte alls kul att säga hejdå för flera veckor framåt, kanske så många som 6. bajs. förhoppningsvis kanske jag kan ta en tripp till karlshamn... hade vart mysigt att se the famous charlesharbour. :) hoppas iaf du får en underbart kul resa gumman! jag finns här, ivrigt väntandes hihi.

annars det jag har att se fram emot är öland. :) en mysig härlig vecka med min älskling. fast ska jag jobba innan det, närmare bestämt fyra tillfällen. ångesten finns, jajamen. men jag biiiter ihop, enda man kan göra. så får vi väl se framåt hösten... är inte helt nöjd iaf, av lite olika anledningar...
28 juni, då går tåget till öland. åh va jag längtar redan! en vecka med total slapphet. ahhhh.

mycket fotboll hemma hos oss just nu oxå. men det är lugnt, imorrn spelar ju sverige. heja heja!
nu ska jag se vilket gympa-pass jag ska gå på imorrn. måste göra nåt åt över-fläsket. gahhhh!

hoppas på en mysig fredagskväll. mys o annat! :D
puss.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej fina du!

Jag kommer sakna dig också. Nu är allt packat o klart och kläder för morgondagen framlagda. Åker 4.30 härifrån!! :S

Ha det sååå bra nu och på Öland så hörs vi och ses förhoppningsvis kanske i Karlshamn då ja! :))

Kraaaaaaaaam*********

2008-06-14 @ 20:37:35
URL: http://johannahyden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0