bästaste pojkarna!

vilken tur jag o johanna har som har de bästa pojkarna! :)
lördagen var underbar, lite fördrink hos johanna först och sen var vi tillåtna att komma hem till oss. och ååhhhhhh. det beskriver bäst våra reaktioner. sååå söta i sina skjortor och västar och sååå gulliga. fin meny med mumsig mat och vin. och allt var perfekt och jättefint. kommer leva på det lääääänge!! och håller tummarna för att det blir en repris..hihi. :)

och jag fick VG på hemtentan!!!!! tjohoo tjohoo!! lever i det lyckoruset fortfarande...mmm..:)

har ytterligare två lediga dagar framför mej nu men då ska jag läsa, och kanske klämma in en liten fika med. har en liten minitenta på fredag, och så får vi ut nya hemtenta då med. men det ska jag inte bekymra mej om just då för då är det ju födelsedag! :) ska bli såå kul att träffa familjen igen o fira lite..och så är jag sjukt spänd på vad jag ska få av johannes..hihihi. längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0