Föööööödelsedag!

borde heta fördelsedag egentligen. sjukt många fördelar man har som födelsedagsbarn! imorse t.ex. när min älskade gick upp tidigare och gjorde frukost och jag fick slänga mej i soffan o bara njuta. sen sprang han iväg till jobbet (och sprang gjorde han verkligen eftersom han blev lite sen efter firandet, hihi) och nu sitter jag här i min ensamhet, snyft. nädå, det är faktiskt ingen fara, ska kolla det sista till lilla mini-tentan idag och sen vid tolv kommer linda hit o födelsedagsfikar lite! en timmes tenta efter det (förhoppningsvis inte alltför svår) och sen fika igen! med lite andra vänner, härligt med fika, härligt med vänner!

seeeen kommer äntligen familjen! :) som jag längtar till allt.
återkommer med info om hur allt blev, o vad jag fick i present, hihi!

grattis till mej! 23 år, helt sjukt värsta tanten.

Kommentarer
Postat av: Johanna

värsta tanten ja! haha. neee. :) snart kommer vi och grattar lite. ;) puss!

2008-03-09 @ 15:55:36
URL: http://johannahyden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0