gaaahhhhh!!!

har en gång för alla "gjort slut" med nån som gått från "vän" (trodde tydligen hon iaf, enligt mej var vi bara ex-arbetskompisar) till psykfall. sms-kriget har vart i full gång ikväll och jag blev fullständigt bombarderad med sinnesjukt elaka kommentarer om att jag var självupptagen, saknade empati, var omogen och det ena med det andra. jag gick visst fel linje oxå eftersom jag var inte hade nån omsorgskänsla och det är man ju tvungen att ha. jag vill TACKA så hemskt mycket för att HON sa det till mej, hon som inte ens känner mej eller har en aning om vem jag är. JAG AVSKYR HENNE. hoppas verkligen hon nu inser varför hon inte har några vänner, för ingen står ut med hennes psykotiska attacker. kul oxå att jag är omogen när hon är 15 år äldre.
Herreguuuuuud!!!

blev skitförbannad o smällde i mej en skål popcorn på typ 5 minuter. nu känns det lite bättre, tur att man har Riktiga vänner...och den underbaraste pojkvännen. de vet iaf att jag faktiskt inte är nån hemsk människa. faktiskt inte alls. så det så.

Kommentarer
Postat av: Johanna

du är inte hemsk nånstans :) bara så du vet! ;) puss

2008-03-13 @ 13:36:28
URL: http://johannahyden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0