jobbintervju på g!!

ska alldeles strax bege mej till en arbetsintervju, lite nervöst med tanke på hur extremt förkyld jag är..vill ju gärna ge ett bra första intryck men det är inte lätt när det känns som man har tre kilo gröt i huvet...suck.

måste även passa på att gnälla lite, för våra grannar har nåt sorts trumbeat-mani. dagarna i ända spelas detta keyboard-aktiga skitdåliga beat, varför?? hur kan man över huvud taget tycka det är bra? o så bor de inte ens i våran trappuppgång så man kan inte gå dit o klaga lite. eller det kan man ju, men orka..
påskhelgen var mysig annars. middag hos svärmor igår. alltid trevligt o så lyckades man ju spöa dem i både uno och plump! hihi.

så kan det va. ny kurs började idag, inte kul någonstans verkar det som. var pinsamt nära att somna under föreläsningen men så mådde jag inte så bra heller... jag vet inte, jag hoppas att det bara är de extremt tråkiga kurserna nu o inte att jag är trött på det över huvud taget. men just nu är jag inte alls så peppad.

okej, time to go. fixa lite käk sen o så ska jag o pojken tömma hans vind o lassa in i bilen.
usch va trött jag är, o seg. nej, peppa!!! ska va 110% på intervjun nu..!! :) förhoppningsvis är jag snart personlig assistent igen..;)
hej heeeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0