mycket nöjd med sanna-helgen!

helgen var finfiiiiiin. :) sanna anlände på torsdagskvällen, då blev det lite mat o lite prat o sen slängde vi oss i sängen. på fredagen blev det mer gjort, lite mer än vi tänkt oss oxå. hanna lyckades nämligen bli av med sängen sådär väldigt plötsligt. var inte så planerat att göra just den dagen med besök o allt men ack så välkommet med lite cash rätt i handen! (dock blev det lite krångel med överlämnandet av just cashen..nåja..)

på kvällen var det bowling som gällde! jag var tydligen grym helt plötsligt, vet inte vad som hänt! slog strikar o grejer! :) första omgången vanns utan större problem. dock gick det lite sämre andra rundan, något började då påverka mitt sikte och omdöme..hmm... så jag fick ge den segern till min käre pojkvän. dock ändå otroligt nöjd med att jag fick mer poäng än honom sammanlagt..hihi. stackars sanna fick tyvärr ingen seger men gjorde strike! heja henne! glada i hatten åkte vi hemåt

på lördagen var det äntligen dags för melodifestival! sanna o jag var sjuuukt taggade. johannes skulle lekt med grabbarna men fick ändrade planer o stannade hemma. tur för honom, så han oxå fick kolla...hihihi. resultatet var jag helt okej med, tyckte charlotte hade en bra låt. let's face it, vi lär nog inte vinna ändå! utgång stod på schemat efter festivalen. sanna o jag uppförde oss som vanligt som två handikappade på dansgolvet, skämde ut oss med extremt utpräglad östgötska o körde tobbe-citat med både den ena o den andra, bl.a. nån i columbus-peruk..?? "gå o klipp dej, du ser ju för j***lig ut!! vet inte hur pass uppskattad den kommentaren var men kul hade vi iaf....:)
ett annat kul inslag denna helg o som har sjungits för fulla muggar är KEN LEEEEEE. sååå otroligt kul klipp från nån serbisk idol-audition.

söndagen blev det inte så mycket gjort, vi var lite seeega. det blev iaf en härlig promenad i pildammsparken i solen med glajorna på! gött som bara den. på kvällen mumsig mat o hyrfilm. perfekt avslut på helgen! tack underbara sanna för underbara helgen! (tummen upp på linda hammars vis..hihi)

nästa helg är det påsk! planerna är hemtenta, storstäädning av lägenheten ute i studenthuset, middag hos svärmor, men främst mys mys med älsklingen min. ta igen lite kvalitétid. :)
bokat biljetter hem till skge, v 14. blir en lugn o skön helg med familjemys, pojken får stanna här o jobba stackarn.

nu blir det te, gott gott. pusssss haaaaj.

   Glaaaada tjejer          Dessa två tycker jag MYCKET om!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0