Påskig helg!

här är det påsk o vi har en katt i huset! söta baci är på besök medan husse o matte roar sig hemma i charlesharbour! :) vi har så mysigt o jag försöker o försöker övertala johannes att vi ska skaffa en egen liten kissemiss men han är svår! kan dock inte bli sur på han för nånting nu eftersom han köpte en fin (o dyr) parfym till mej i påskpresent! min gullliga älskling, han är världens bäste o underbaraste, jag blir alldeles varm i magen när jag tänker på honom faktiskt.
annars är väl detta ungefär som alla andra helger, fast igår åt vi goda tunnbrödsrullar med ägg, potatis, sill o gräddfil o gräslök. mums mums var det, så lite påskamaud (som Johannes säger) har vi allt ätit. o jag har vart duktig o städat som en galning ute i lägenheten, så den är tömd nu o nästan klar. vi ska bara åka ut o göra det sista imorrn, idag får bli en vilodag för mej. har åkt på en redig förkylning med allt vad det innebär. o ikväll ska vi till svärfar på middag o då vill man ju va fräsch o pigg. :) imorrn ska vi till svärmor, två dagar utan att behöva laga mat!

om två veckor åker jag hem över helgen. johannes har jobbhelg så jag tänkte åka hem o bara mysa o ta det lite lugnt. är inne i ett skärgårdsdoktorn-maraton så ska gå tillbaka till det nu. :) gosa lite med baci oxå!
haj haaaaj!!!

  glaaada är vi! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0