tjohej!

ahhh helg, ledig helg med lille gubben. såå längesen det var vi hade ett par lediga dagar tillsammans, bara vi två. kan inte ens komma ihåg sist.. ikväll ska det bli tacos, o så blir det nog let's dance-finalen oxå kan jag tänka mej. är lite sugen på vin...hmm...
imorrn hoppas jag på fint väder o en härlig långpromenad på dan. sen får vi se hur dagen blir. på kvällen ska vi på SMASK, musikhögskolans melodifestival, med calle. vid bokningen av biljetterna trodde vi nämligen att johanna skulle sitta i orkestern..men icke..MÄN alltså jag säger då det..tihi. eller hur johanna? :) nåja det ska bli trevligt iaf, ska tydligen va en riktig höjdare det där, o kul att ha nåt att göra sådär på lördagskvällen!
söndagen blir det nog lugnt, lite middagsplanerande kanske...? :)

mmm myshelg ska det bli. få rå om pojken min lite grann, han är så trött. trött på jobb o plikter.

nää solen verkar skina lite..om man skulle ge sig ut på en promenad kanske? få lite luft, kanske t.o.m. ta med sociologi-boken o sätta sig nånstans o läsa..hmm.. tråååk men nödvändigt..

trevligt helg! det ska iaf jag ha hoppas jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0