"det känns som en klump i bröstet".

det citatet hörde jag precis på tv och tyckte det passade bra.
idag är det torsdag och idag har jag gjort min andra juridiktenta. den andra av tre. på sistone har det känts...lite sådär kan man väl säga. har inte känt att jag fått in det i hjärnan lika bra som den förra. men jag tänkte ändå att när jag gick därifrån skulle jag bara släppa det och inte tänka mer på det.
men.
jag är inte nöjd. det känns verkligen inte ett dugg bra och jag har redan ställt in mej på omtenta.
åh. jag vill ju inte tänka på det, även fast nästa delkurs börjar imorrn (!) och jag inte har köpt en enda bok till den än så ville jag bara släppa det nu, ta helg lite i förtid. så det ska jag ändå försöka med nu.

i helgen blir det myyyyyys. imorrn först föreläsning som sagt (inte så himla mysigt), sen inhandlande av de sista juligheterna till lägenheten och sen på kvällen mat hos svärfar. lördagen ska bestå av adventstorstädning, och lussebullebak. söndagen ska det piffas i lägenheten och det ska avslutas med julgodisbak hos calle o johanna!

i mitt knä ligger Kia och snusar o snarkar. lilla gosevovven.
nu hoppas jag älskling kommer hem snart.

puss o hej från en trots allt oerhört lättad Hanna. Även om det skulle bli omtenta så är det iaf just nu ÖVER!

Kommentarer
Postat av: Johanna

du är så duktig gumman! unna dig skönaste helgen nu. vi ses på söndag! :)) kraam!

2008-11-27 @ 23:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0