söndagsmys.

ja nu är det som vanligt här hemma igen, dvs jag och baby. :)
men han hade haft kul igår med pojkarna och till o med vunnit lite pengar på poker. duktigt. och om han är glad är jag glad. dessutom hade jag en riktigt mysig kväll med mej själv, popcorn, choklad och Sex and the city - the movie. och som jag grät, tårarna trillade ner för kinderna, vilken hjärtsmärta, åh åh åh.          Vilken. Underbar. Film.
I loved it.

idag gick jag upp och pluggade det första jag gjorde, fick lite grann gjort men åhh va svårt det är att plugga på helgerna.
annars har det varit en lugn och skön dag, med lite smaskig mat nu på kvällen.
nu avslutar vi med Da Vinci-koden på tv, te och apelsin.

En jobbig vecka har jag att se fram emot.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej,

och Tack!

Tänker på dig med!

Kraam

2008-11-24 @ 19:30:17
URL: http://evelinahagelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0