utmattad på en fredagskväll.

idag är jag helt slut.
ensam är jag oxå, buhu buhu. pojken min är hos sin mamsing och äter och jag var oxå bjuden men på grund av plugg, trötthet och lite annat så struntade jag faktiskt i det.

men nu är jag ju ensam. :(

hittade iaf en trevlig sida som heter gratismode.se där man kan samla fina poäng till fina presentkort. ahhh såna vill jag ha många, presentkort är trevligt.

ska jag berätta nåt trist? imorrn kväll ska jag oxå va ensam. vadå mobbad tjej? :P
ja jag är bitter, och känslig. blir ju för sjuttan till och med rörd av Idols kärlekstema. vad är det med mej??

Puss hej.

Kommentarer
Postat av: julia lillayster

om det är nån tröst så vart jag med rörd av det! hahah jag satt och tjöt! då har man blivit way to insatt i idol :P

2008-11-21 @ 23:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0