back on blogg.

efter att ha bloggat riktigt flitigt ett tag blev det en liten paus nu. inte för att jag vet vem jag skriver för egentligen. hur många är ni som läser? skriv jättegärna en rad i så fall, skulle va så kul att veta.. :)
skriver nog iofs mest för min egen del, så skönt att bara sätta sig och skriva av sig lite ibland.

nåja, söndag kväll har det hunnit bli, igen. och klockan är halv tolv så det börjar bli sängdags, imorrn börjar jag 8.15 och jag har en fullspäckad dag, ska till lund efter skolan och köpa böcker, pojken är hemma under tiden och tvättar och städar (mitt duktiga hjärta) och sen ska vi sticka iväg och stooorhandla! pust. men det behövs, det ekar i kylen.. sen, om vi orkar men det hoppas jag, ska vi kanske ta en bio på kvällen. vi har tänkt att göra det flera dagar men alltid skjutit på det av olika anledningar. men vi har ju gratisbiljetter och allt o det skulle va mysigt sådär en måndagskväll.

vad hände denna helg då? fredags kväll jobb, lördag jobb hela dan och sen mys med indisk mat och vin, prat o flams. tack vänner.
idag har det väl inte blivit alltför mycket gjort hehe...men det kändes som både jag o baby behövde det. vi laddade ner och såg Mamma Mia, äntligen! J var väl inte alltför imponerad men jag blev lycklig av den. :)

så, då fick man skriva av sig lite. nu ska jag borsta gaddarna och försöka få med mitt hjärta till sängen. :)
Pussipuss o natti!

Kommentarer
Postat av: Annapanna

Jag har precis sett att du har en blogg! :) Ja älskar bloggar det är så kul. Funderar på att skaffa en själv men det blir aldrig av.. Ses på torsdag. Kram!

2008-10-21 @ 17:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0