sömnbrist=brist på sömn

tröttare än tröttast är jag idag. har seriöst aldrig vart så nära att somna på en föreläsning, helt sjukt. men så är det ju sååå intressant. ???? ärligt talat, fattar inte ens vad det handlar om. och jag STÖR IHJÄL MEJ på vissa. tur att man har sin grupp av vänner i skolan iaf, annars hade jag aldrig stått ut med alla besserwissrar och övriga idioter. vilka tror de att de är egentligen. svävar där uppe i det blå och tror att de är sååå mycket bättre än alla andra. good luck in the future.

igår var en riktigt stressig dag och jag blir lite knäpp när jag är stressad. men min fina älskling behöll tålamodet, tack och lov, och kramade och pussade mej när jag behövde. och efter att ha plockat in den sista varan i kylen och fixat kvällis tog vi en härligt avslappnande dusch tillsammans och en kopp te. underbart avslut på dagen, borde göras varje dag.

nu lägger jag mej ner en stund tror jag, innan det är dags att fixa maten, hemlagade köttbullar och stuvade makaroner. :)  på beställning från min gubbe!
imorrn blir det att försöka banka in lite förvaltningsrätt i hjärnan. lycka till Hanna. tack Hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0