vad jag ska göra idag? jaa du...

lördag, sköööönt tycker många, planerna för kvällen flödar. förhoppningar, förväntningar.
men inte här.

jag ska vara ensam med mej själv ikväll. min älskling ska leka med pojkarna o det såg han nog fram emot. och jag unnar dej det baby, det gör jag, tro mej när jag säger det.

hade vart kul bara om jag oxå hade nåt kul att göra ikväll. det är speciellt vid de här tillfällena jag saknar emma. ikväll hade jag behövt en riktig tjejkväll med bästisen. det är min önskan. vart är anden i flaskan som ska se till att det går i uppfyllelse?

nä så jag ska vara ensam med mej själv ikväll. synd bara att jag är den sista personen jag vill vara med just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0