back to svensk.

inte klokt va fort man vänjer sig vid att prata engelska. får nästan hejda mej nu för att inte häva ut mej ett "yeah" eller "sorry". weirdo. haha.
linzy åkte hem igår iaf. det var jättetråkigt när jag följde henne till bussen o vi sa hejdå o visste att vi inte ska ses på jäääättelänge igen nu. :( men sen kom jag hem...till en tom o tyst lägenhet. o då var det lite skönt på ett sätt oxå.
även fast det va UNDERBART att ha henne här o jag redan saknar henne till tusen, så är det samtidigt skönt att bara va vi två igen (med allt va det innebär haha) o sätta 100% fokus på SKOLA igen.

har tusen grejer i skallen känner jag som bara virvlar omkring o gör mej förvirrad på alla sätt o vis. men mycket av det är smågrejer som jag bara måste skjuta åt sidan nu, åtminstone för ett tag. för skolan tar sååå mycket tid nu, och jag måste låta den göra det. finns inte så mycket som får komma före nu tyvärr....sjuuukt tråkigt men sant. (vill dock träffa dej johanna snart, träna, kaffa, whatever, hihi. saknar dej!!)
den här kommer förmodligen bli den svåraste tentan hittills o ångesten...ja den finns där.

har börjat så jättesmått med min tillämpningsuppgift där man ska skriva om en lag (omskärelse på pojkar för min del). men jag känner att de 6-7 timmarna med grupparbetet i skolan förut börjar ta ut sin rätt o jag orkar knappt tänka på ord över huvud taget.
ska nog kliva i träningskläderna o svettas lite på ett medel-pass.

här kommer lite bilder på mej o de jag har kär: 

 Jag o fina Lindsey.    

 Lite flummiga sådär.

 Min baby o jag.

 Johanna-söt o jag! (kvällen vi rock-bandade:))

 Två godingar i Köpenhamn! :D

Så, nu, gympa!
HEJ!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman ...

det var tyvärr ett tag sen jag var inne här hos dig och läste. Men nu har jag läst ifatt. Hur är det med dig? Går plugget bra? Kärleken blomstrar trots höstens gula löv? =)

KRAAM

2008-09-18 @ 08:30:31
URL: http://evelinahagelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0