D-Day!

idag kommer Linzy. eller ikväll rättare sagt. eller inatt ännu mer rättare sagt. min stackars karl har flytt fältet o ska sova hos sin mamma inatt, så han slipper störas eftersom han ska jobba imorrn. åhh hoppas allt går bra nu bara. med taxi o allt. *håller tummarna*

så idag blir det mycket att göra, helt klart. har sån ångest för att jag inte kommer kunna plugga så mycket som jag skulle vilja när hon är här. så jag ska försöka få lite gjort idag. sen behöver jag städa, gå lite ärenden på stan, köpa frukt på torget o förbereda o bädda Linzys säng.

men först, frukost.
åh längtar redan efter johannes, önskar nu att vi inte bestämt att han skulle sova borta.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej sötis!



Har det ni så hiimla gött med Linzy! :)

Hoppas dagen varit bra och att du inte saknar ihjäl dig efter din karl. Snart är det ju imorgon och då kommer han hem ;)



PUSS!!!

2008-09-10 @ 20:21:01
URL: http://johannahyden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0