och så var det söndag.

precis som jag misstänkte så susade denna helg iväg med i en rasande fart.
men nu ska jag inte vara negativ. klockan är ju faktiskt bara halv två. på dagen. så vi har ju egentligen större delen av en hel söndag kvar.

igår var mysigt. vi fejade och hade oss i lägenheten, lite på varsitt håll sådär men ändå tillsammans. vi gjorde det vi var bra på helt enkelt. (vilket betyder att J tog hand om allt det tekniska och jag om allt det hushållsliga). allt under bevakning av Baci som blängde allt hon bara kunde när vi gjorde nåt som var lite för högljutt, lillkissen. Sen tror jag hon var trött på att få alldeles för lite uppmärksamhet så hon gick omkring och ylade som en litet lejon (och då menar jag verkligen hela tiden!) i lägenheten och vi prövade allt men inget hjälpte. då var vi lite bedrövade ett tag men sen blev hon världens gosigaste katt igen och kröp upp i våra knän och myste. Hon var nog helt enkelt lite sällskapssjuk. en riktig liten prinsessa det där... ;) men världens sötaste och goaste prinsessa.

nu ska vi inhandla rejäla skruvar och allt som behövs för att få upp våra skåp. känner på mej att detta kan bli en jobbig dag. ska försöka hålla tålamodet uppe på min prins. :)
tack o haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0