Restävling!

Vill hemskt gärna delta i en tävling jag läste om i Englas blogg. Handlar helt enkelt om att vinna en weekendresa till en modestad och varför man vill vinna det.

Enkelt! Jag skulle vilja bjuda med mej min pojkvän (den bäste i hela världen) på en riktig romantisk resa med bara vi två, god mat, vin och massa fina grejer att titta på. Just för att det skulle bli första gången vi åkte på semester och var helt ensamma. (Har gjort en resa till Madrid innan som visserligen var outstanding men det var för att hälsa på familj). Nu vill jag bjuda honom på en riktig treat, för han jobbar så hårt o länge på dagarna och jag är stolt över min lille butikschef men han behöver en semester.
Dessutom fyller jag snart o det skulle va den perfekta födelsedagspresenten. :)

Denna kärleks-resa skulle gå till Rom, för där har vi aldrig varit men jag är fruktansvärt nyfiken på den staden.

www.airtours.se är det som samarbetat med Engla i detta, trevligt av dem tycker jag! ;)

*håller tummarna nu*


Kommentarer
Postat av: Michelle

Åh vilken nice tävling! Hoppas du vinner! =)

Hahah mm börjar känna mej lite tjocker närman inte kan komma i sina gamla kläder! ;) Men jag får ju köpa massa nytt! hihi.. Känns underbart att magen äntligen är på väg, som veckorna känns långa innan man ser att det händer nått!

Du kommer bli jättefin den dan du får bebbemage! =)

Såg att sanna va nere hos dej för inte så länge sen.. =) Bor hon här uppe nu eller vart finns hon?



Massa kramar

2009-02-12 @ 16:19:24
URL: http://michilullan.blogg.se/
Postat av: Michelle

Mmm va sugen på det ett tag men intresset för ledarskap är större! Så vi får väl se! Tanken är att jag ska plugga när jag går hemma. Och det är helt enkelt för att jag inte har möjlighet att ta studielån sen.. Har ju redan både bil och villa så jag vill inte bygga på den biten! När jag ändå kan vara hemma i två år med betalt liksom! Förhoppningsvis blir det på halvfart så det är lugnt! =)

Aha, då har hon fullt upp med pendlandet då! Pluggar hon förnått?

Hur lång e din utbildning?

Kramar

2009-02-13 @ 16:21:43
URL: http://michilullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0