You can say it over and over again.

Hur fort går tiden?
Nu är det fredag imorrn igen. Och Hanna ska jobba natt då. Hur ska detta gå? Jag som är trött NU, tjugo i elva. Lilla jag ska hålla mej vaken heeeeela långa fredag-natten. Får bli att ta en superdupermega lång sovmorgon imorrn o verkligen bunkra upp! ;)

Idag har jag o babyn min gått en liten sväng på stan o kollat in vår nya soffa. Eller den är ju inte vår än men den ska bli. :) Och den är såååå fin, o stor! Ahh jag kommer ligga gött i den känner jag på mej. Det hanns även med en mysfika på Tasty House och sen sprang jag iväg till gymmet o mötte upp min fina Johanna! En träning o bastu senare kändes det skööönt att sätta sig i soffan o äta lite glass....hihi.

Nepp nu ska jag pussa sådär lagom mycket på min prins. Sen hoppar jag i säng.
Natti natti!

Kommentarer
Postat av: julia-gull-lillasyster

jag saknar dig hanna.

2009-02-19 @ 22:45:41
Postat av: Evelina

Mysigt det låter med träning, bastu och glass :D Jag blev visst supersugen på glass nu ju ;) Dags att ta fram den ur frysen!

KRAM

2009-02-20 @ 12:05:43
URL: http://evelinahagelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0