inte alls pigg.

"Ledig" dag. men fick gå upp redan halv åtta imorse och skjutsa pojken till jobbet. igår hade vi nämligen bilen och fick en hel del handlat, finfin golvlampa, mysmatta, stora och bra förvaringsskåp att hänga över sängen, en massa massa mat och mycket annat. Så imorse fick alltså J skjuts till jobbet i kombination med att vi lämnade tillbaka bilen, sedan tog jag en mysig espresso house-frulle med mej själv i Lund medan jag väntade på att affärerna skulle öppna. spenderade sedan 533 kr på två böcker till skolan (känns fruktansvärt bra såklart) och sedan åkte jag hemåt efter att jag pussat lite på J på Teknikmagasinet.

nu har jag pillat lite här hemma, men började må extremt illa och yrt. så gjorde en stor te-kanna och satte mej i soffan. och här sitter jag nu, trött som ett as. skulle behöva ta en sväng till Malmborgs men orkar jag? eller förtjänar jag en liten nap här i soffan?


Kommentarer
Postat av: johanna

nap i soffan! :)) helt klart hihi pusspuss

2009-01-27 @ 16:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0