liiiiite ångest.

på fredag är det tenta igen. sista juridiktentan. och om jag klarar den är juridiken äntligen över. trodde aldrig slutet på denna kurs skulle komma.
DOCK har jag inte pluggat riktigt så mycket som kanske skulle behövts. så vi får väl se om det blir slutet eller om slutet blir en aning utdraget helt enkelt.

haha. har fått upprättelse förresten. en offentlig ursäkt på våran skolsida på internet där man loggar in och får all information. självklart stod inte mitt namn, men det var uppenbart att det var mej hon menade. hon bad om ursäkt för den dåliga stämningen i fredags och att hon hade gjort fel. dessutom har jag fått en ursäkt på mailen, som svar på det mail jag skickade till henne. ahh vad det känns bra med upprättelse.

det här var nog det tråkigaste inlägget jag skrivit hittills i denna blogg men det är ju onödigt att radera det nu. så ni får stå ut, ni få som läser. ;)
puss på er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha alltid kul att läsa gummman

puss johanna

2009-01-14 @ 21:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0