lite småtrött som vanligt.

torsdagkväll. ganska sent visst. hoppsansa.
ledig från skolan men fick hoppa in och jobba i stället. blev badmys i vellinge. skönt att göra sånt ibland och få betalt för det. toppen faktiskt. :) ja jag gillar mitt jobb.

lite changes i lägenheten nu, fint och skönt. blir nog bra när allt är klart! ääälskar mina nya gardiner från Indiska iaf! (haha sjukt mycket vuxenpoäng fick jag nu kände jag).

på onsdag kommer min lilla sanna hit. jippi! och tiden har börjat rusa iväg sådär sjukt fort igen. så det kommer nog va onsdag innan man vet ordet av. redan fredag igen imorrn ju!
J har ledig helg och vi ska fixa i lägenheten och vakta sötaste kissen.

nu är jag så kissig så jag måste springa. hihi.
pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0