Sjukstugan på Nobelvägen

ja här har det varit sjukstuga i flera dagar. Min stackars baby boy har vart så dålig och bara legat o gnytt o hostat o svettats. Influensan lyckades han dra på sig och sen dess har jag varit dödsrädd för att jag oxå skulle få det. Lyckades ta mej igenom helgen med jobb både lördag och söndag utan att känna så mycket. Men idag känner jag mej konstig alltså, en riktigt envis huvudvärk och sjukt trött. Och nu när J börjar bli bättre. Orkar inte! Vill ju bara må bra, ha kul och träna!!! Så trist att känna sig helt orkeslös... :(

slut på det tråkiga, måste skriva GRATTIS till sötaste tjejen Johanna som fyller hela 23 år idag! (äntligen lika gammal som mej, hihi) önskar verkligen vi kunnat gå på deras fest i lördags men vi var "stuck in the sjukstuga" så att säga.

tentan i fredags oxå ja...har faktiskt ingen aning om hur det gick, känns egentligen varken bra eller dåligt. väntar o ser helt enkelt.
såååå skönt att ha startat ny kurs nu iaf, slippa paragrafer, tunga lagboken o allt.

gah, måste lägga mej ner en stund innan jag sätter igång med maten. såååå trött...zzzzz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0